like an old lady

Dåså, två komnentarer från klassen, får se vad min hårfärg blir :P Imorgon bär det av i alla fall!

Och igår, gjorde jag det köp jag fasat för måste jag säga. Men men, ska det vara så ska det!

Jag köpte gåstavar! I'm feeling like an old lady! Tantvarning hejsan! Jaja, nu ska jag väl få ordning på träningen, slippa ta mig fram och tillbaka till et gym, nu är det jag musiken och gåstavarna. Dessutom en stegräknare, anna skippervarning här kanske, men vadå? Massa kalorier i sprit jue och eftersom jag föredrar att inte förvandlas till en köttbulle så :P
haha :D





bild: lars haglund

Kan tänka mig att jag ser ut nåt sådant d'är när jag blir tant. Kakbakandes!

Kommentarer
Postat av: malin

äsch.. köttbulle är skiten. jag satsar på falukorv style.

2008-06-24 @ 12:03:09
Postat av: nappe

japp, och idag har jag faktiskt varit hos en personlig tränare! for free, jajjamensan fattas bara, här går det av för hackor.

2008-06-24 @ 17:11:52
URL: http://komsfession.blogg.se/
Postat av: danni

hahaah va fult! men va duktig du e nappen!

sj har ja inte haft tid att träna så ja blir nog en köttbulle slash falukorv snart jag med!hehe

2008-06-24 @ 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0