Stockholm i mitt hjärta

Ååh snart är det dags!

Då ska jag packa min Louis Vuitton och sätta mig på en svettig buss i minst 4 timmar och bara njuta över att få vad med alla friends.

För imorgon kl. 08.00 sharp bär det nämnligen av till Storstaden med stort S. Staden alla pratar om och där jag känner mig som hemma, Can´t wait!

Självklart ställde den snälla Napoleon upp på att ge oss tak över huvudet, hon är en pärla!(Vote for Napoleon!) Så nu i helgen ska pengarna spenderas på Drottninggatan så att det ryker om det och jag ska slungas runt i alla bergodalbanorna på Grönan!
image149
You know you love Sthlm too!
XOXO Gossip Girl aka Danni



Kommentarer
Postat av: nappe

sweet as hell, husera sunkan crewt blir en ära, och nästa helg är det dags igen för ett annat crew, denna helg bergochdalbanor nästa ljuva dave groohl och mr barat, dessutom dregla över mando. Herre min ganesha, kanske blir det lite dolly innana, man får se man får se. Men först som sagt sockervadd och adrenalinkickar!

2008-06-05 @ 12:05:02
Postat av: malin

ja, ha så kul därnere i storstan. känns konstigt att det är NÄSTA helg vi ska dit, iih. kommer kännas overkligt. oh well. det kan ju inte bli annat än trevligt iaf!

2008-06-05 @ 15:43:32
Postat av: Danni

ja! kul i sthlm var det iallafall-tror att det snart kommer hamna bilder på bloggen från det av josefin. måste bara ge lite extra cred till emmi som vågade ta sig en åktur på kvasten upp i det blå! :)

KANON KUL!

2008-06-10 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0