Klassfest och Vernissage!



Hörrni klasskamrater!
Imorgon har den stora dagen kommit. Det är vernissage för våran egna vårutställning på Kulturmagasinet. Känns det inte riktigt bra? Lite sorgligt dock att det nästan är slutet på ett kapitel.. Vi får dock röja som rabies smittade babianer på amfetamin imorgon kväll hos Maria för att fira.
Men nu undrar jag, vilken tid ska vi vara där? Vad ska vi leka för lekar? Vi kan ju inte bara sitta i varsitt hörn och dricka vad vi nu har med oss. Jag kan ta med mig popcorn iaf...
Jaja, nu ska jag gå och förbereda mig för morgondagen. Ses på kulturmagasinet klockan ett!


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad sägs om att jag tar med sing star?

2008-04-26 @ 09:13:50
Postat av: m

fantastisk idé!

2008-04-26 @ 17:31:57
Postat av: Danni

O vilken fantastisk sång det blev hehe

2008-05-03 @ 11:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0