0

Ja,nu är man en nolla-om man kan uttrycka det så, eller en kokosnöt som det så fint står på mitt Press legg....

För igår var det dags för nollningen. Mycket blandat folk och av nästan alla 70 pers som var där så var det endast ca 4 st sundsvallare med oss. Stötte på många 08 som var 0 och trevliga är dom-nästan så att dom får mig att vilja flytta dit.

På tal om trevliga 08 så var det en sån som mystiskt stod och spionerade på mig från en viss balkong från en viss lägenhet i Nacksta igår och denna 08:as röst lyste upp min värld när jag hörde henne ropa mitt namn! För visst var det ingen annan än vår kära lilla Josefin som stod där med Maria hack i häl.

Så efter allt nollande bjöds jag upp ditt på massor av heta diskussioner, mystiska program, en glad katt, 1 påse risen och mycket chatch uppande. Det erbjöds även te, men tyvärr har jag inte hunnit blivit så vuxen en så att jag vill dricka det än. Något chai latte hade de inte, men de kunde däremot förklara vad det var. Har det blivit den nya it thingen inom café världen eller har jag bara missuppfattat det? Kolla bara in alla citat från Blondinbellas blogg:

"Världens godaste chailatte "

"Tänkte säga att jag är hemma igen, men det är jag inte alls. Har satt mig på Espresso House och beställt en chailatte, är nästan beroende av den."

"Skolan börjar inte förrens om en timma så jag har  tagit en paus på Espresso House nu tillsammans
med en Chailatte."

"Vi satte oss på Espresso House vid Stureplan med världens godaste chailatte."

"Chaité från NK!"

Åh,hela tiden pratas de om denna chailatte-det är nått som jag då INTE ska beställa då vi fikar runt 15 snåret på lördag,08,jag och? Ja,vilka mer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0