Always look on the bright side of life

Visst är det härligt när allt flyter på som på en räkmacka i ens liv! Just nu glider jag förfullt på skaldjuren och det är inte bara räkmackan som har haft en del i mitt liv på sistone. För igår åt jag en kräftmacka med! En turkisk till och med!

För då var det dags att fira! Räkmackan bara åker och åker, det började med att jag tog mitt körkort som jag hållt på med nu under varma sommardagar och igår fick jag reda på att jag äntligen hade kommit in på BILDJOURNALISTIK till hösten! "Solong KOMS" Så det var igår som vi firade med kräftskiva-Mamma, pappa, Sophia & jag. Såååå gudomligt gott!

Och nu jobbar jag bara tills på tor, för på fre morgon bär det ju av utomlands, och det kommer nog bli fler turkiska kräftor som kommer slukas av mig ska ni se. Så nu är allt på topp!Livet flyter på like it should be-on a shrimpmak!



I am on fire!

Love Danni


Kommentarer
Postat av: m

fan vad underbart danni! :D du förtjänar det verkligen. ha så kul utomlands :D

2008-08-06 @ 11:59:28
Postat av: Redheaded city gal'

yessah! grattis grattis, många grattis här. fantastiskt!

2008-08-07 @ 07:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0