Blogg feber

Ååh, I am in need of blogging! But what to do? Har bara en crappy sida än så länge med noll inlägg på, vill ju sätta igång det här nu.

Så nu har jag också en efterlysning!

Listen yall, couse this is it!

Jag söker en relativt smart person som förstår sig på det här med bloggar o knasiga internet koder! Hörde att Lina var en sådan, stämmer det? Så om jag nu har hittat en relativt smart Lina som kan det här med knasiga internet koder o shit så uppstår det ett till problem!

Vad ska det vara för layout? Jag tänkte mig svart o vitt, men va ska ja ha för bild högst upp och har ni nått bra blogg namn, eller ska ja stick with dannidaniela?

Please, i am in BIG need!

//Danni


Kommentarer
Postat av: m

ja, jag önskar jag kunde hjälpa dig danni, men tyvärr :/ hoppas du får till det snart iaf, då får du meddela, så man kan ha koll på dig ;)

2008-08-19 @ 13:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0