I have a dream

That all men will be treated like equals.
Funderar seriöst på att lära mig hela hans tal, det vore fint tycker jag. Att recitera ensamma kvällar när mänskligheten är mörk och dyster, när man läser om nya hatbrott och mord i tidningarna. En fin sak att fundera över.
Och idag bär det av, mot oändligheten och vidare. Eller bara till uppsala, men jag gillar att citera och tycker att buzz lightyear är en allmänt ganska rolig figur. Och där kom jag av mig för att telefonerna ringde och hinner egentligen inte avsluta dettta.

Men återkommer kära vänner med mera info, over and out från BK fastighetsservice!

Klockan: 12:56
Tillbaka från lunchen och telefonerna ligger nere, känns det som. Åt en fantastisk pizza på lunchen, vegetaris, krispig, med mozarella på istället för någon halvtaskig fettdrypande ost. Mums.

Dessutom en presang från Christian var en försvarsspray. Appropå inget fick jag, alltid trevligt med paket.
Får hoppas att den förblir oanvänd. Jag tro inte att han är en sådan karl som skulle behöva försvarssprayer, sök på stigstrand på youtube (en kollega har filmat honom) och chins eller kettlebell lifting. Han är måttligt stark.

Dialekter är någon form av charmigt talfel, måste det vara eller? Vad sägs som att starta debatt här, tänk om vi hade fler läsare? Jag får ta och lobba återigen för bloggen på fejan och kommentera bloggar med vårt namn.

Trots att nu merparten inte ska gå på koms så kommer vi ju alltid vara komsare, och det är min förevändning för denna blogg! Och att jag fortfarande skriver! Vad sägs som att jag börjar jobba på ett debattinlägg? Och sen motargumenterar någon. Jag skriver som en insändare om dialekter.  Kanske.


Kommentarer
Postat av: danni

hoppas du får roligt i uppsala! :) hälsa kyrktupparna från mig o pelle svanslös!



hehe hej då bk fastighetsservice :)

2008-08-07 @ 12:05:17
Postat av: Petra

Har också en sådan försvarsspray, köpte min på http://www.bodyguard.nu

2012-05-04 @ 14:02:48
URL: http://www.bodyguard.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0