Men titta, här var ja ju!

Och här är jag, nu på benen efter en hård lördag kväll och en hel dags soffsovande (söndag) av bakishet.
Men jag är i full gång med massa pyssel, avskedsfester här och fix där. Mne nu är det roliga räkningar som skall betalas, och jusst det, jag har fått något så roligt som hörselgångseksem, känns som 1000 myror i öronen, med andra ord det kliar så har jag varit och hämtat ut örondroppar på recept efter en tidsbokning hos vårdcentralen, så 250 kr fattigare pga ett par kliande öron!

Och hela besöket tog 5 minuter eftersom
jag så fint ställt min egen diagnos tack vare sjukvårdsupplusningen.

Men men men, nu ska jag kolla upp rårörda lingon betala av räkningar, och fortsätta packa!

Porr och kräm // The missing 08

Kommentarer
Postat av: danni

hua! hoppas de blir bättre me öronen :( o vad glad jag e att du finns här!



ps.idag mötte jag o emmi tim på stan, han är inte borta han heller hehe

2008-08-25 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0