Rock and roll & blåa ögon

Kan du se vem det här är?



Om ni kan se det så är ni riktiga fan, så boka biljetter nu då till spelningen i spegelsalen i november.

Jag ska dra med mig Emmi(bokat och klart) -i  think she owns me- efter alla dessa skrikande fans, mosade ölburkar rullandes under fötterna, spya i massor och tinitus nätter som jag har stått ut med efter dessa tusentals Takida spelningar som jag har sett i hennes skugga. Men nu när det är pay back time så är jag glad att jag följde med-för visst hade vi roligt ändå, på dessa spelningar.

Vi ses längst fram vid scenen och hoppas att man kommer så där nära som vi ser han nu, när han spelar för oss i höstmörkret. För visst blir allt så mycket verkligare då och framförallt mer speciellt.

I cant wait!

//
Danni

Kommentarer
Postat av: m

i'll be there! har biljetten hemma och allt :)

2008-08-26 @ 18:54:01
Postat av: danni

goood:)blev de ingen födelsedagspresent?

2008-08-26 @ 19:52:36
Postat av: emilia

hehe, jo jag är nog skylldig en till Håkanspelning ;) men de kommer nog bli roligt! Jag kan ju alltid hoppas på att killarna från takida kommer till stadshuset =P dom brukar ju vara där lite då å då ^^

Måste nog lära mig nån håkan låt....

2008-08-26 @ 23:18:39
Postat av: malin's lill´sis

BOKAT!

2008-08-29 @ 22:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0