Sista natten

Och nu var det väl kväll, nästan natt. Sista kvällen i stockholm, kanske sista kvällen man bor hemma? Över huvud taget, det är för bra att bo i egen lägenhet. Faktiskt.

Allting e packat, i princip.

Mitt liv i lådor.

Tragiskt?

Njae, jag har ganska många lådor.
Fast behöver det vara något bra?
Lämmnar Utrymme för diskussion..

Utrymme*














Mer utrymme*







Slut på utrymme (en diskret hylllning till bob hansson)

Ja, men jag föreslår: som sådante; dettta: - nästa helg, fika runt 15 kanske, lördag, bakar muffins/kladdkaka? Och bjuder på saft?
Kom?

Låter som en bra ide?

Over and out for this time in stockholm, vi ses i den norrländska outbacken :P



Bjuder på byline bild :D (storsjöyran 05?)

Kommentarer
Postat av: danni

hehe va roligt! klart de e bra med mycke lådor-det visar att you have been around, "alive andkicking", you go boxers!

2008-08-30 @ 11:09:25
Postat av: m

no can do för mig på lördag iaf. Firar 20 sköna år då, sen fyller mor 34 sköna år till så det blir saft o bulla hemma. Men jag dyker nog upp en annan gång.. ;)

Skönt att ha dig i skogen igen iaf.

2008-08-30 @ 13:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0