Som vanligt

Jaopp, som vanligt sitter jag på jobbet, men tillskillnad så gör jag idag faktiskt ingenting. Har inte gjort ett kreativt någe idag, borde egentligen typ sätta mig ioch teckna. Mwen va fan, sitta inne på ett kontor, inte direkt speciellt poppigt och glatt.

Nej, vet du vad.

Min käre fader skulle ringa upp tio gånger om och ge mig ett skapande någe, det jag kan göra 'är väl egentligen att gå igenom nycklar men vem har lust med det. Nej vet du vad.

I morse fick man dock skratta åt karalnas humor, jadu, lower than low.
Men men, nu sitter jag här, och vad ska man göra.
S´kulle kunna vara hemma i all min fortfarande trasighet och fördåliga sömn.

Men istället ges jag betald tid här, men skulle kunna göra mer konstruktivt av hela saken!


Bittert over and out från eran jkära josefin.

fast på ett kontor.

Fatsän det är i sanning sol ute.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0