Titta!

Look who is back! Om inte lilla Todie!

För visst kommer ni ihåg honom? Det var han som var the little dude, som satt i mitt knä och sov då jag målade på som mest på KOMS och det var hans skit som jag sket i att plocka upp utanför våran så fina skola. För det kommer inte stora pluttar ur en sådant litet djur. Men det kommer mycket kärlek.

Igår träffade Toffe Todie för första gången och det sa *BAM!* och de var kära, för igår var de dom två som myste i soffan tillsammans hela kvällen. Och visst känns det skönt när man slipper vara hundvakt om ens karl så snällt gör det åt en så man själv istället kan vara ute och ränna på nollningen. Även han har mycket kärlek att ge.

Näe, nu är det jag som ska mysa with the little dude! Ni får nöja er med en bild istället av min lilla ögonsten med så ludna ben!

(Ps. Imorrn ska jag ut och svänga mina lurviga själv, som Malin så fint säger det. Någon annan som också ska ut och skaka på sina orakade, ärriga sommarben då?Ds.)

//Daniela


Kommentarer
Postat av: Stockholmar'n

Japp, första nollningen då antar jag :) Lina ska ut med, :D skulle jag tro :D

2008-08-29 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0