Alone again.

Nu är jag tillbaka för ytterligare en fantastisk arbetsdag i storstaden, helgen spenderades med utflykter både här och var i södra sverige. Massa orter besökta och mycket lusigt folk att stöta på, trevliga danskar, blev väckt ur min power nap av an en dansk annika som viftade febrilt med ett after eight paket och menade att nu kan man ju inte sova, det tror jag att hon sa, eller nåt om kakor. Kanske både och, vem vet.
Träffade även diverse släktingar, en kusin som man inte sett på länge, det var angenämt.
Jadu, en massa saker. det bästa var dock tacosen på lördagen. Tror aldrig jag ätit nåt godare, helt fantastiskt smakade det, var jag bara jätte hungrig eller hade dem lyckats?

Ja, jag har även badat i en liten sjö. Dock var det kallt och regnade, men ändock. 3 sekunder sol och 10 timmar ösregn, och en massa åska. Men en fantastisk solnedgång.

Bilder kommer nog under kvällen skulle jag tro.

Ingen har uppdaterat på hela kvällen, herre min skapare, jösses amalia. Danni skulle ju skaffa egen blogg.

Jaja, jag får väl sitta här i min ensamhet för tillfället faktiskt helt klädd i svart. Kan jag avslöja.
But soon streaking time?
De kommer tillbaka till lunch så en och annan naken timme hinner jag nog klämma in.

kl 12,55 - Nu kommer ingen in förrens fyra, herre gud.
Känner mig alldelses utelämmand i denna värld, sitter och läser bloggar, ganska trist, men ibland hittar man kul saker.
Men bara ibland, för det mesta slås man öv en högfärrdighet, uppblåsta småflickor som tror att dem är helt igenom supersnygga och alldeles fantastiska.

det är bättre att veta att allt egentligen är jävligt ointressant och att ingen jävel vill läsa om vilken tristess jag utsättsför.
Men desto roligare att plåga folket. Gratis.

Nädå, its like that y'all!

Its tricky you knöööw, sitter och ritar fula gubbar nu, läser lite elle. Väntar på att telefonen ska ringa. Ska nog in på tradera nu, se om det finns roliga möbler, eller kanske en stringhylla, skulle må bra om jag fick mig en stringhylla, att ställa min fina växkarklocka på från icke som ser gammaldags ut men som jag aldrig i livet kommer dra upp igen då den tickar fruktansvärt och ger än seriösa sömnproblem, man blir nervös som fan, tacka vet jag min superfula digitala från jultidningsförlaget! Den låter inte alls, förutom på morgonen då. ALARM:

Kommentarer
Postat av: m

jag tycker det är trevligt att du skriver. även om det mest beror på tristess. jag är ju nu hemma i från storstaden iaf, det känns väl trevligt. dock måste jag säga att det inte var helt fel att bo på engelbrektsgatan 12, mitt i östermalmssmeten eller iaf strax ovanför humlegården. dock inte pga av folket, utan husen... dessa HUS. aja. har inhandlat en del fina kläder och patti smith fick jag också se. fantastiskt. men snart blir det väl en sväng till bollnäs och den 16 augusti kommer jag ner till stockholm igen, hihi. SEE YA THEN GIRL!

2008-07-21 @ 13:32:56
Postat av: danni

heej!



hehe du e rolig du när du e rastlös.nu har jag kommit tillbaka från skogarna norr om ånge o nu vill ja som sagt ha fart ¨på min blogg.snälla,hjälp mig med layouten!

2008-07-21 @ 20:29:07
Postat av: Nappe

Det är lina som har kollen, vilken är adressen btw? Annars kan man kolla på html koden här, kan fungera, bara byta ut texten mot annt, jag vet inte riktigt, lina är datageniet :P

2008-07-22 @ 07:58:58
Postat av: m

hehe ja precis danni, du får fråga lina, det är hon som kan sånt där :D

2008-07-22 @ 10:42:00
Postat av: danni

hehe okej,isa skulle också försöka hjälpa mig lite :) tack!

2008-07-22 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0