Äntligen lite värme

Okej, jag vet att jag är lat, jag har inte orkat fixa den där egna bloggen ännu så nu passar jag istället på att stjäla lite rampljus ifrån Nappen.

Men jag känner verkligen att jag är i stor behov av att få blogga av mig lite nu, för det har hänt så mycket.

Nu i helgen var jag uppe i en stuga som sagt med Toffe och hans familj där vi stötte på en älg, en räv och 2 harar efter att vi körde fel på Pärs såkallade "genväg", 2 mil åt helvete ut i den mörka natten, först då märkte han att vi hade tagit av på fel avfart...jaja jag säger bara det-killar...

Jag passade även på att köra lite bil då på den smala skogsvägen så där runt midnatt och det har blivit en hel del körning här i Sundsvall med och lite i Bella och Zaras hemtrakter, nämnligen Härnösand.

För snart har jag körkortet i min hand och för att få det så for jag och gjorde halkbanan. Kändes lite konstigt och läskigt att sätta sig själv i en bil och sladda iväg, men visst måste jag erkänna att jag tyckte det var roligt! Och när jag ger mig iväg ut på gatorna här hemma lite då och då så har jag fått namnet Raggar Danni, kanske inte det bästa, men så är det när man är cool, kör lite som man vill, bor på landet och heter Danni.

Och den 8 Aug bär det av lite längre än till macken i Sundsvall, då lämnar jag ratten och sätter mig på ett flyg till Turkey! Jag och en kompis till mig, Sophia ska vara borta en hel vecka och bara ligga och skvalpa, sola och dricka Cosmos! För det måste man ju när man ska på hotellet vid namn Cosmopolitan! De har till och med rosa rum. Sophia ringde och frågade om man kunde boka ett sånt fint rum, men det fick man se när man kom dit. VI hoppas på det bästa!

Här kan ni kolla på lite bilder och avundas mig och mitt raggarliv!
  

See you later Aligators!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag kunde inte vara mer avundjuk, det kunde jag inte.

2008-07-25 @ 07:13:07
Postat av: m

BAAAAAAH, jag vill också utomlands... men nu idag är det iofs lika varmt som utomlands så jag får passa på att steka.. eg borde jag också skriva ett inlägg om igår när oskar skulle visa mig en strand han hittat, mer privat och så.. dock visade det sig nog vara en nudiststrand.. hehe. hoho. i helgen blir det fest!

men danni, jag träffade på therese och vi tycker vi borde grilla/ha picknick nångång, kanske på stranden nedanför henne? vad sägs kvinna?

2008-07-25 @ 11:32:30
Postat av: danni

åååh ja klart vi ska ha det! säg ett datum så e ja där ;) hehe

2008-07-25 @ 20:06:31
Postat av: m

ja, men prata typ med emilia också, och zara och bella om du kan få tag i dom :D

2008-07-26 @ 10:48:41
Postat av: danni

hehe de ska ja!

2008-07-26 @ 11:00:02
Postat av: danni

malin: snackade med therese o hon tyckte fredag var bra, ca kl5, för ja jobbar till 4. sen mötte ja yasmine idag o hon kunde också komma då, har inte snackat med någon mer än, men du kan väl lägga upp en fin inbjudan här på bloggen ;) men ja ska nog på bio på fre kväll, så ja måste nog sticka lite tidigare. kram!

2008-07-27 @ 19:31:00
Postat av: danni igen

zara o bella ska på urkult den helgen, men kanske de kan kommma

2008-07-27 @ 21:43:35
Postat av: danni...

emmi kunde inte hon jobbar, vi kanske ska ta de en annan dag då

2008-07-27 @ 22:41:41
Postat av: m

hehe, jag kan nog inte då heller så! ska på poolparty typ, hehe :)

2008-07-28 @ 12:24:27
Postat av: danni

ååh va roligt! men då får de bli en annan dag då

2008-07-28 @ 14:35:17
Postat av: m

ja, någon dag borde man ju kunna få ihop oss tycker man, men men det är väl ltie svårt när vi är så många.

2008-07-28 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0