Internationella folket

Tillbaka i storstaden med lite tillfredställd håkanabstinens, får se om man drar förbi någon mer stad där han spelar? alla verkar ha haft kul i alla fall trots lite vin varstans och dyra biljetter :D Kul var det att se alla i alla fall, otroligt kul! Även om Malin utlovade sol men regnet hängde över oss, kan tala om att det var mitt fel och att nu är regnet här i storstaden igen!
Men sitter i min källarlokal och jag blir ju i varje fall inte brunare, men sol på helgen vore ganska värt, får hoppa på norrköping i helgen. Om det äör regn då med, fy satan, då är det krig med vädergudarna!

Har ni vägarna förbi Norrköping, slå en pling, eller dra ner till stockholm. Finns det hjärterum finns det stjärterum!
Även om det innebär att ni får dela på en luftmadrass i det fria med en pressenning över er! :D

Porr och kräm eran tillgivna Josefin

Kan avslöja att det kommer att komma ett ljuplodat bildreportage senare :D

Kommentarer
Postat av: L

Jag kan också utlova ett bildreportage. Oh, lord. Vilka bilder.. ;)

2008-07-07 @ 13:20:20
Postat av: m

OH, jag väntar med pirr i hela kroppen på alla dessa bildreportage :D

2008-07-07 @ 14:13:31
Postat av: danni

hehe ja som jag skrev förut-så är det svensk sommar här med ;)

2008-07-07 @ 20:53:40
Postat av: L

Indeed. Ska bara få fart på det förbannade minneskortet, som lyckats fått något typ av virus. Sällan. Jag försår inte, all världens elektronik är mot mig!! (Säger hon som just nu står och jobbar på ELgiganten.. jag lever farligt)

2008-07-08 @ 10:45:32
Postat av: Josefin

Haha, japp, living on the edge! Haha, nämen seriöst, vad är det med dig och teknik, en vacker dag läser vi i tidningen om ett brödrostanfall inne på elgiganten i bollnäs, den där millenium buggen alla snackade om, den har kommit till en bollnäs jänta :D

2008-07-08 @ 12:38:56
Postat av: L

hahahaha. Underbart Josefin!

2008-07-09 @ 23:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0