Kära vänner

Ni kommer att få lida med mig, i min tristess här på jobbet kommer det att bloggas flitigt, och jag kommer att skriva om det mest triviala. Finns inte mycket att göra faktiskt, har sänt ett och annat brev, skriv en kommentar med er adress så kanske man får sig en och annan sak, eller brev, ett vykort kanske. Om jag inte hittar er först på eniro, jag vet var ni bor!

Läste just på metro att man kunnat spåra upp personer igår och fått reda på deras exakta vistelsepunkt genom att skriva in deras mobilnummer på bara eniro.se. Jag säger ju det, storebror ser er och har ni inte läst 1984 av george orwell så låna den eller så postar jag ett vandringsex till en lycklig ost som får en vecka på sig att läsa ut den och sedan posta vidare. Vilken fantastisk idé, så får alla skriva en liten kommentar i början eller slutet, kanske ge den toasters så gör vi som en rolig liten bokklubb. Ellr något.

Min fantasi och idérikedom är fantastisk!

Jag tycker det var en fin idé, någon som är på?

Jaja, folket får säga sin åsikt, men jag har ett halvt tummat ex hemma, så hör av er. Funderar på att lägga ut jobbnummret här så att ni kan ringa och förlösa mig från denna bubbla. Haha, poetik i fin form.  Eller kom till stockholm fölr en lunch med mig, jag bjuder. Eller första lunchen kan jag nog bjuda på, dvs om man endast har åkt ner för en lunch med mig. Då bjuder jag på en kokt med bröd, eller nåt flådigare. Låt oss säga thaihak! fantastisk Kyckling panaeng. Förstår ni min desperation efter sällskap? Kom igen hörrni!'

Nu är typ de flesta polerserna borta, eller helt upptagna av pojkvänner hit och dit. Jag säger då det, men det är bara att rätta sig, de andra friare själarna är på vift i Sverige någonstans. Haha. Jaja. har hittat en ny för lunchsällskap. Vi som kanske skulle kunnat vara syskon, enligt vissa, men vem fan döper två barn till exakt samma namn?

Jaja, får se vad det blir, kanske att man hinner till folkkungagatan för lite thai?

Vem vet, skulle haft med mig matlåda, men både den och mobilen glömdes hemma. Jag undrar nog snart vem jag är.

Mycket vänliga hälsningar // ?

Kommentarer
Postat av: m

lugnt josefin, bara luuuugn! jag kommer ner på onsdag, så kan vi ses över en lunch vilken av dagarna som helst. elr torsdag, vad sägs?! jag bjuder, du betalade in mig på stads och köpte en korv åt mig så, det är det minsta jag kan göra!

2008-07-15 @ 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0