Leave Chris Crocker ALONE!

Åh, han är helt sjuk den grabben. Från början trodde jag bara att han var upprörd över det här med Britney då han under sitt beiga lakan skrek allt vad han kunde: LEAVE BRITNEY ALONE!

Då försvarade jag han lite. Men det verkar vara nå fel på den snubben. För Therese, Toffe och jag tog oss en titt på alla hans videor på youtube, det var inte nådigt. Nästan i allihopa skrek han och försvarade sig själv och alla.

-Okej, We get it! We should leave you alone... Och det var verkligen lätt för när man har sett honom fått några för många anfall så blev vi alla lite rädd och vi var tvungna att stänga av innan Therese skulle drabbas av Chris Crocker mardrömmar.

Idag låg jag ute på min solstol och brände mitt vita fett lite, gjorde ingenting och hade som sagt ingen som helst kontakt med omvärlden. Började då laptoppa lite och hittade Carolina Gynnings blogg. Trodde att den bara skulle handla om bröst och dumma kommentarer. Men inte då, hon är rätt poetisk faktiskt! Fast det blir en del sånt ändå och mycket fest och egobilder bjuder hon såklart på, men de e bara härligt!

gynning.blogspot.com


Detta inlägg visar vilka fördommar och syner man har på folk. Det kanske är bra att få upp det till ytan, men vad ni än gör, skriv inte in Chris Crockers namn på youtube!

Love
Daniela

Kommentarer
Postat av: Josefin e egen låg person

Japp, fördomar finns det gott om.. HEJA. här i pride ruset så ja, ni har väl alla hört, herregud, trodde människor var vettigare nu, men, tydligen, ja. Stenåldersmentalitet, ugh.



2008-07-31 @ 07:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0