Lever

OLever med leverskada, eller nej. Hård helg, men hejsan kul. Men jäger shot, njae, men har kommit det den klara slutsatsen att jäger och gemmel dansk är samma sak. Tyskland vs danmark. Lika grötsnackigt båda två, nu vet vi orsaken.

Jobbet är bra, böcker är bra, läste ut jenna jamesson boken i fredags. Bra, konstaterande, bra, över förväntan. Den människan facinerar mig. Helt klart.

Nu är det tyngre rysk litteratur.

Brott och straff.

Tallar om om jag överlever, men jag har ju en veck kvar. Ganska komiskt att läsa ut brott och straff på en vecka.
Tjiho då ska jag benämna mig som litteraturtuggare.

Vad blir det sen för bok, the dirt skulle jag tro, tre starka källor rekomenderar den.

Får lita på det.


Annars då? Allt är fin fisk, och idag blir det rumsstädning och tvättning. Heja josefin i städväg!
Just det, idag är kontraktet påskrivet.

Flyttar, snart.

Kommentarer
Postat av: m

WOHO för flytten :D lördagen den 6 september blir det väl kombinerad inflyttnings och 20års fest för undertecknad, elr vad sägs? finns väl icke något bättre än att förstöra levern i gott sällskap.

2008-07-29 @ 18:19:11
Postat av: danni

hehe vad roligt! vem ska du bo med o vart? tell me :)

2008-07-29 @ 22:53:55
Postat av: Napoleon

Maria och jag ska inhuseras i en tvåa i nacksta, gettofaboulus.hur det nu stavas. heja!



vin och bröd - leverdöd, heja!

2008-07-30 @ 08:30:28
Postat av: m

men nappe, än är väl inte levern din förstörd? tänk på maria, hon har ju hållit på i 27 år och kan ännu hålla takten med oss, hehe :D

2008-07-30 @ 08:54:35
Postat av: danni

ååh va roligt!!

2008-07-30 @ 11:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0