Loooove, love will tear us apart.

40 mil mellan Estocolmo och Sundsvall, det är en bit. En ganska lång bit.
Sitter här i allt det gråa och hör regnet, balkongdörren är öppen för att den stackars kissen ska kunna fly in.
Det bara forsar ner, men å andra sidan luktar allt så fräscht och nytt när det är nyregnat. Men vi vet ju, efter regn så kommer.. Iofs ofta mer regn, men så småning om, sol.

Läste nyss ut en bok; Kollektivt Självmord av Arto Pasiliina en ganska intressant bok. Inte den mest fängslande, men helt klart välskriven.Rekomenderas som en liten tankeställare, om än ganska liten, beror på hur man är lagd.
Hellre säger jag att läsa Harry Potter, lite vackrare, och mer magi, det är nog det som behövs i allt detta gråa tråkiga.

Nu är det någonslags bedårande leopardunge på teve, en sådan vill jag ha. vackra djur dem där.

Se på control, filmen om Ian Curtis, grym film med duktiga skådespelare. Och no country for old men, den e grym den med!

Ja, jag känner att det är så smått redan dags för att sova, 19,30. Herregud, man känner sig som en mes. Men det är så när man e knegare. Life's harsh, live it up with some *****. Gues people, gissa. Ett ord på fem bokstäver, och det är inte ormar, eller bosse.

Kul jag har, nä, dags att göra nåt av sitt liv.

Miss y'all!

xoxo stockholmarn


Kommentarer
Postat av: danni

40 mil???



Du, strax efter kl. 07 imorse satte ja mig i en trång o överpackad bil med hela familjen från tyskland o bilade hela vägen hem i ett sträck. 150 mil och 14,5 timmar tog det. när vi kom till sthlm kändes det nära hem...så nu ska ja sova om ja ska orka jobba imorrn hehe kram på dig 08an!

2008-07-14 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0