Malmö city måndag morgon-15 bilar,15 rastlösa truckchaufförer...

Vaknade precis upp i ett hotell rum i Malmö city. Precis vad jag sa-Håkan kommer följa med mig ner till tyskarna och frälsa dom, för än så länge har han hängt med på resan. För vsst är det ändå lite konstigt att jag för första gången i mit liv vaknar upp i Malmö C och att det även då även är på en måndag morgon. Det är precis som i en "Midsommarnatts dröm" av honom.

Igår verkade vi av nästan 100 mil och en italiensk pizza, men än är vi inte färdiga för nu väntar ca 50 mil & Autoban på oss, så det är bäst att palla sig upp nu ur paltorna och masa sig iväg till det berömda hotell frukost bordet.

Så nu måste jag kila, bye!

  

Malmö Storgtorget - Isa & jag säger "Pruuune" som the Olsen twins tydligen säger-där av alla deras putläppar & mamma o pappa njuter av maten!

//Danni


Kommentarer
Postat av: malin

fan vad kul att du fortsätter uppdater ute på resan, hihi. du får gärna berätta hur bratwurstarna är i tyskland.. haha, nej men ha så roligt i allas vårt tyskland :D

2008-07-07 @ 11:53:45
Postat av: danni

ja, de smakar skit hehe fast pappa gillar dom ;) mm-körv!

2008-07-07 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0