Shoe shopping!

Ååh vad det är härligt med lite shoe shopping!

Therese var på jakt efter ett par skor till ett bröllop som hon ska på och jag följde med henne i mina väl använda gladiator shoes. Hon hittade inte något par så där direkt, men när jag hittar ett par skor så säger det verkligen KLICK. Det klickar så högt att till och med omgiviningen kan höra och då menar jag bokstavligen! För vem kan undgå att höra när jag skjuter ifrån mig ett jällt skrik när jag hittar ett par skor designade av självaste gudinnan Jessica Simpson!

Ja! DNA är de enda i Sverige som är återförsäljare och skorna fanns bara i 1  i varje storlek, så nu är jag en väldigt glad och uppspelt ägarinna till ett av de 5 paren av dessa skyhöga rosa babes!


Therese kunde inte bestämma sig och köpa båda skorna som hon hade spanat på så vi gick där glatt med våra 3 st stora påsar med skor i!

LOVELY!

//Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0