Ta mig till kärlek!



Sundsvall imorgon, mycket angenämt måste jag tillägga.
Saknad har funnits både till staden och till folket.
Men mest till folket.
Staden kommer i efterhand.
Ganska långt ner på min lista.
Faktiskt.
Håkan kommer högre upp.
Sundsvall kommer lite under äppelkaka.
Det är ganska gott, men bara ibland, mestadels på sommaren.
Så Sundsvall är som en äppelkaka, men med folket och håkan blir det som en chokladkaka, med hallon och grädde till och det, det ska ni veta är ganska bra det, lite smulad maräng till kanske också. Sålänge vädret håller.
Annars äppelkakenivå.-

Ses!

// Josefin



Varför vackra vyer vidrör vet Ingen

Kommentarer
Postat av: maLIN

det lär bli underbart! vädret är super, solen strålar och det är sjukt med människor.. har jag hört iaf. ska ner på stan snart.. :D ses på lördag girl!! elr kanske fredag t.o.m ;)

2008-07-03 @ 09:39:26
Postat av: danni

ååh vad mysigt det ska bli! måste ju lyssna ihjäl oss på låtarna innan så man kan sjunga med rejält!

2008-07-03 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0