Timmar kvar

Ett antal, men ja. Bara ett antal timmar kvar sedan befinner jag mig i norrland igen, för en helg visserligen. Men ändock. Läste just det fantastiska inlägget om skorna, vilket kap vilket kap. Att man blir så lycklig av så lite! Läser just dn på stan och förbarmar mig över Blondinbella, östermalstjej ut i varenda liten fisförnäm spets.
Annars skriver jag in adresser igen, jag är just nu brev ansvarig, mycket ansvarsfullt uppdrag måste jag säga. Eller ja, jag har en alldelses egen uppgift att fördriva tiden med, inte jätte kul, men vafan. Note to CV: Brev ansvarig!

Säger då det, min attraktionskraft på arbetsmarknaden kommer gå i taket, invest in me I say. Kan dessutom hatera en frankeringsmaskin. Och dricka 5 koppar kaffe utan att behöva gå på toa.
Funderar på att skriva till något forskningsinstitut om min superblåsa. Den måste vara enorm.

Igår kan jag tala om att min uppfinningsrikedom nådde nya gränser, watch out jamie oliver! När man inte har pasta, går det alldeles förträffligt att koka lasange plattor istället. Nu vet ni det. Studenttips för fattiga sönddagar. men kan dela med mig av ett litet hälsotips där, är inte förmyket pasta och bröd. Det sätter sig på det vackraste ställena. oh ännu en gång tackar jag för att jag inte är vegetarian. Biff åt folket!

All ära åt therese och bella, men ja.

KÖTT!

Kött och kaffe! Och choklad. MUMS

Kan nu även rekomendera Jamaicanst, fantastiskt kök! Bättre än indiskt, måste jag nog säga.
Och nu: Åter till arbetet efter denna lilla rast med att berätta för er vad jag ör. For the record kan jag beräötta att jag varit uppe sedan 5 imorse, heja! 3.40 timmar av vaken tid redan.

Kommentarer
Postat av: danni

hehe du e gullig du med din superblåsa!

ja, själv hade jag körlektioner från kvart i 7 imorse. vaknade 10 minuter innan jag var tvungen att åka till stan för att åka-men jag hann och det gick great och sen var det raka vägen till jobbet!



så jag vill ge cred åt oss STARKA KVINNOR också ;)

2008-07-04 @ 15:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0