Tiny Dancer

Vem nu, jo jag igen. Herregud som de skrivs, man kunde tro att jag inte hade bättre saker för mig. Väntar nu på att klockan ska slå nio, så ska jag ringa runt lite. Spännande saker, så fördriver ännu ett par minuter här. Vädret idag lovar sol, efter veckans monunregn vad kan man vänta sig och enligt aftonbladet slog 6000 blixtra ner i förra veckan bara i, hmm, jaja, minns inte. Men många blixtar.

Folk kommenterar. Fantastiskt, men hmm, verkar som om det är samma människor hela tiden. Undrar hurpass resten av klassen är datoriskt oförmögna personer jusst nu. Undra kan man.

Nu har soundtracker från en officer och en gentleman spelats på radio två gånger, hur fan lyckas man, en gån i morse och nu.

Det har blivit någon slags favorit.
En officer och en gentleman, men en ung richard gere om jag inte missminner mig.

Kan informera om att det finns väldigt snygga väktare, jag i egen hög person har fått singera två påsar med rikskuponger och mycket snyggare väktar, det är inga flygkaptener men, denna låt hade kunnat komma lite tidigare på radio och så hade han kunnat bära iväg mig o solnedgången till tonerna av en officer och en gentleman.

Jaja, that wasnt ment to be, säkert barn hade han, flera stycken. Haha.

Vad gör jag nu då? Vad jag göra nu?

Detta är en stor fråga, helt obesvarbar. Vämtar på ett telefonen ska ringa, men nu kom forever young och i egenskap av gammal napolenon så kan jag dansa tryckare med mig själv.

Eller inte, så patetsik och så lågt ska jag inte sjunka.

Men obesvärad av omvärlden som jag uppenbarligen är konstaterar jag här att tid, det är bara ett uttryck.
Men det känns, jag är nog bergis lite äldre!
Hej panchis hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0