Hamburgare

Snart ska min Louis Vuitton väska packas och Juicy couture dressen ska på, för när vissa längtar till norrland så längtar jag till betydligt sydligare breddgrader.

Så efter en hektisk dag på jobbet imorgon och snabbt vidare ner till Håkan-på stan som ska få mina lungor till att skrika allt de kan, så kommer det bäras av i bil till  mina kära hamburgare i Tyskland. Hoppas verkligen inte att staden ligger i ett mörkt töcken nu när de inte lyckades slå spanjorerna...viva espana...

Den här gången ska jag vandra bland de lite finare butikerna, Chanel, bland annat och drömma mig bort. Men moster min har avlagt en gammal Louis Vuitton väska till som snart kommer pryda min axel om jag lyckas laga den...Hoppas!

Jag hoppas också verkligen på att det blir fint väder, för jag vet ju nu av egen erfarenhet att den tyska himlen inte ofta vill vara så klar som jag vill. But get used to it-det existerar svensk sommar även där. Men imorrn vill jag verkligen inte veta av någon svensk sommar för då ska ju Håkan som sagt få mina lungor att spricka när han kommer lysa upp hela scenen men sin existens kl. 20.00. Be there or be there!

Snart blir det nog läggdags för min del, inte så lätt att vara pigg när man nu har avverkat ännu en körlektion på Sundsvalls gator som togs vid kl. 06:45 imorse (vaknade 10 min innan jag var tvungen att åka till stan så att jag skulle hinna till lektionen och efter det var det bara att släppa ratten och sätta sig på en buss istället ut till jobbet), men nu får Sundsvalls vägar och gator vänta på mig ett tag för-Autoban here i come!



// Danni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0