Vakna upp era fylleskallar!

Hej, medan ni precis har lyckats palla er till datorn och slagit på era skärmar och tillslut lyckats slagit in rätt adress i adressfältet så bär det redan av neråt för min del.

Nu är väska som sagt packad och i den ligger nu min nya Håkan tröja som jag kommer använda flitigt och runt min handled sitter Håkan GF bandet-så nu ska jag låta Håkan frälsa ännu ett land med sina poetiska sånger!

För visst var han bra igår, ni som var där? Emilia är väl inget stort fan direkt men jag tror nog att hon gillade det ändå-på någon slags nivå.

Näe, nu måste jag åka, bilen är färdig packad och smörgåsarna är färdig smörade och jag är verkligen beredd. För det är klart att jag ser framemot att åka bort och detta gör att jag blundar för det jag måste göra nu-åka bil i 2 dagar. Men jag är beredd och har därför packat ned nästan alla säsonger av "Friends", proppat MP4 med music och ska även försöka klara av att läsa lite ur "Sex and the City"-boken om jag nu inte spyr.

Så nu bär det av, men bloggandet fortsätter, så lätt kommer ni inte slippa undan från mina minst sagt fantastiska inlägg!

Vi ses snart igen! Kram & Tschüs!!!

//Danni

Kommentarer
Postat av: emilia

Haha, näe nå fan av Håkan är jag då inte =P men det var helt okey. Trots att det inte var proppfullt med folk så vart det endå drag i publiken. Lite slagsmål, lite för fulla människor, lite för "falsk" sång, lite lagom helt enkelt.

Men måste bara slinka in med att The Arks spelning var den bästa jag sett på ett bra tag å då är det även de tAKiDA konserterna jag såg senast =O De måste bli skärpning här ^^

2008-07-07 @ 02:26:14
Postat av: danni

ja hehe men the ark var ju bara så bra för att deras hemliga gäst var just håkan haha närå ;)

2008-07-07 @ 08:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0