Var är alla?

Här ger jag er fina inlägg men inga kommentarer, Malin är i stockholm, det är hennes ursäkt, men ni andra?! Hallå.

Var är du danni, och alla ni andra med internet, herregud, detta är ju skandal.

Sitter här i alla fall, var på gratiskonsert under eken hette det på elisa and the wizzkids, trevlig musik det där och glad att jag pallade med att gå trots denna zombiefiering,

http://www.myspace.com/eliasandthewizzkids

Kolla där, trevlig musik.

Idag dras det söderut för helgen, två bag in box med mig, en röd och en vit, räcker det? Det är inte endast till mig dock, utan presanger.

Ja, jag kommer förhoppningsvis att leva upp och ta mig ut detta stae of mind, eller så ser jag igen på dawn of the dead och blir glad över att jag inte riktigt är sådan.

Men porr och kräm på er, jag hör av mig om jag överlever ^^

Kommentarer
Postat av: danni

heej! hehe här e ja, de ha varit så mycke nu sen ja kom hem igen, ja ha jobbat 10 timmar i sträck o när ja inte har gjort de så ha ja gjort halkbanan o övningskört hehe o nu ska ja åka iväg ut till holmsnäs, toffes familj har stuga där,långt utanför ånge-o där finns ingen dator hehe så då blir de nog tyst från min sida ett tag till. men ja tänkte starta en egen blogg-kändes som om ja också tog över lite :P så kan inte ni hjälpa mig med layouten-ja e ju kass på de, vet inte alls hur man lägger upp en sån fin bild högst upp på sidan som ni har på komsfession.please help me! :) kram o hälsa malin!

2008-07-18 @ 09:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0