42 brädor och 25 rondeller senare...

Ja, så är det! 42 st brädor och 25 st rondeller har jag handskats med idag...För vad gör man inte för konsten

Jag sliter aset av mig nu för att hinna med att ta det där körkortet nån gång, så att jag hinner ta det innan det andra året av KOMS inleds. För då vill jag inte tänka på massor av trafikregler och körlektioner utan att koncentera mig helt och hållet på den underbara konsten! Så idag bar jag mig upp så att jag hann med 7.00 bussen och körde mina körlektioner och sedan hem och körde ännu mer, så idag har 25 st rondeller nästan offrat sitt liv-när jag kom flygandes. SE UPP! Tur jag inte mötte någon rondell hund eller en och annan Josefin tant wannabe som var i fult tjå med allt kakbakandes där mitt i...

Och inte har jag någon atelje hemma heller-inte för att jag saknar det och inte för att jag tycker om att måla. Men ibland måste man så idag bad mamma om hjälp att måla massor av bräder som ska sitta på våran nya renoverade altan. Så, what the heck-lika bra att offra sig för konsten och fatta penseln igen.

Så allt stämmer det att jag gör allt för konsten alltid. Jojomänsan! Ja, jag är knasig :)

//Danni

Kommentarer
Postat av: malin

2008-06-26 @ 22:40:20
Postat av: malin

jaa, du är knasig danni, men det är därför vi gillar dig :D

2008-06-26 @ 22:40:44
Postat av: danni

varför är du alltid så snäll för malin :) hehe

2008-06-27 @ 07:52:07
Postat av: malin

jag är int snäll, bara ärlig, haha :D

2008-06-27 @ 10:31:24
Postat av: nappe

ohh yessah ^^

2008-06-27 @ 23:07:49
URL: http://komsfession.blogg.se/
Postat av: danni

haha knasbollar

2008-06-27 @ 23:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0