Där händelsarna är

Nu sitter jag ensam kvar i storstaden, folket har dragit norrut igen. Tv¨å helger av händelser, och ja, nu är det midsommar. Lär inte bli alltför lungt då heller :P Väntar fprtfarande på bilder från grönan och resten från förra helgen.. istlälet dyker carrie upp, mystiskt. Men här är i alla fall fårn finbesöket denna helg:


Såhär glad var cristoffer under Dirty Pretty Things

Och såhär glad var Cristoffer när han fick se Dirty Pretty Things. Två tummar upp, kanonkul.



Två glada poliser och en lycklig cristoffer.



Rädda spriten! Men malins hand på storjosses lår, och frågan är var Cristoffers hand befinner sig någonstans?



I solen efter mat med utsmugglad cider



Trötta happy campers



No comments



Feel the music



Tre(fyra) trötta tar tuben tillbaka. Men var är maria`?

Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: danni

hahah vad fult! hehe ja,vart var maria då? hade ni kul? :) du har haft det fullt upp du!

men jag tog inga bilder,det är emmi och elin som har dom. så vi får va på emmi lite: EMMI OM DU SER DETTA-LÄGG UPP VÅRA KANON BILDER FRÅN VÅRAN KANONKULA HELG! hehe :)

2008-06-17 @ 17:48:41
Postat av: malin

haha fy fan vad kul att se alla bilder :D

väntar med spänning på den stora nyheten.. ;)

2008-06-17 @ 19:48:26
Postat av: danni

vadå för nyhet malin?

2008-06-18 @ 13:59:00
Postat av: Lina

Jag onskar jag varit med!!

2008-06-18 @ 16:27:07
Postat av: malin

det du danni ;)

2008-06-18 @ 21:19:46
Postat av: danni

meh! hehe

2008-06-19 @ 00:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0