EM

Herregud, de kan dem små tuskarna, eller i alla fall lille Lahm, duktigt duktigt, final, jaja. Sehr Gut.

Men vilka möter dem. Blir det facist vs fascist eller ska det bli det kommunisterna mot faschisterna. Det är en historsk kamp, skall vi se till den statistiken segrar ju ryssland, men även dem har en gång varit en fallen nation. Spännande spännande. Jag röstar helt på spanien, fint temprament de gossarna. Och de har sina uldspelare, och egentligen borde jag bjuda på david villa men torres är mer en fröjd för ögonen. Och vilken segergest kommer vi få se ikväll?



Eller?



Spännade spännande.

Men jag röstar på denna gest!;



Heja spanien!

Kommentarer
Postat av: danni

meen tyskland ju! hoppas att de e mycke em-yr o liv när ja snart åker dit. måste ju hejja på min family! HEJJA!!!

2008-06-26 @ 11:44:49
Postat av: .malin

neeeeeeeeje! spanien! torres sexy mf :D

2008-06-26 @ 12:46:49
URL: http://onlythebestisgoodenough.blogg.se/
Postat av: .malin

oj

det där är ibte min blogg. hehe

2008-06-26 @ 12:47:25
Postat av: danni

hahaha men vem skrev inlägget egentligen??

2008-06-26 @ 16:45:37
Postat av: malin

hehe, det var jag, men den där bara kom med. fanns redan på datorn jag satt på typ.

2008-06-26 @ 22:38:24
Postat av: danni

heheh okej :P

2008-06-27 @ 07:52:50
Postat av: Lina

Har det varit EM?! Nae, men seriost. Jag har inte sett en match. Och natt och jamt kunna kunnat checka aftonbladet. Jag som alskar att se dessa snygga, svettiga karlar springa och jaga en boll. Jag har varit genom tidernas samsta sverigesuporter. Nasta gang ska jag vara pa plats och se showen live! Tamefan ;)

2008-07-01 @ 06:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0