Fashion report

Tänk vad svårt det kan vara ibland att få en idé. Men nu har jag äntligen en! Jag vet att det är inte alla från KOMS som intresserar sig om mode och kändisar. Men det gör såklart eran egna Gossip Girl, annars hade det ju varit något fel.

Så jag tänkte passa på att uppdatera er om modet här i sommar, eftersom det är sommarlov har jag tyvärr inga andra smaskiga detaljer-but i hope you will like it anyway!

Eftersom det nu är sommar och det behövs nog läggas till en del i den tunna sommargarderob så gör det lätt för dig och ta en titt på kändisarna-för trust me, they know what they are doing.



Blått är en sån fin färg nu i sommar. Och jag hoppas att ni tar på er den stora blommigaklänningen och gladiatorsandalerna nu och njuter av värmen!

Satsa även på kuvertväskor! Om ni inte hittar några snygga i affärerna kan ni alltid passa på att ta en sväng förbi farmor, hon har säkert massor av kuvertväskor hemma, min hade det iallafall. Go for it!

You know you love me
XOXO
Gossip Girl aka Danni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0