Gatufesten


Håkan


Lördagen den 5 juli så står allas vår Håkan på Gatufestens stora scen igen, så tidigt som klockan 20.00. Sen är det ju dagen allas vår kära Lina kommer hem också, så vi hade ju sagt att vi skulle slå till med grillning och partaj. Men nu måste jag få veta, vilka kommer komma? 

Eftersom jag måste fixa det mesta, vore det bra att veta såhär lite i förväg. Eftersom Håkan börjar så tidigt, måste man ju redan gå ner vid sju, vilket gör att man måste börja relativt tidigt om vi ska hinna grilla och förfesta riktigt rejält. Så vid klockan 15.00 borde väl alla vara där? Vad tycks? Lämna en kommentar om ni dyker upp elr har andra åsikter.

Kommentarer
Postat av: kylie

I'll be there! tiden spelar ingen roll för mig...men den här gången tänker jag äta ordentligt och inte dricka så mycket sprit :) det är nämligen så sabla praktiskt att håkan och hellacopters spelar samma kväll, så det är den kvällen jag tänkte skaffa biljett :)

2008-06-18 @ 15:14:25
Postat av: Enander

Klackarna i taket! ;) I'm up for anything! Och.. for att krydda till det lite extra. Jag har manga KOMSfessions!

2008-06-18 @ 16:31:56
Postat av: danni

haha komsfessions yay!



jag jobbar tyvärr till kl 6 :( och det går inte att byta bort den, så jag som så gärna ville komma innan-kan inte. men vi får ses sen vid 7 eller när ni nu tänker dra in till stan.

2008-06-18 @ 18:10:50
Postat av: Josefin

sweet sweet, mina damer och herrar, det kommer att bli en alldles spektakulär kcäll i de norrländksa omgivningarna!

2008-06-18 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0