I have got the golden tickets-do you?

Nu är det packat och klart, för nu har jag min biljett till glamour, skratt, fashion, drinkar, gråt och vänner i min hand. Nämnligen en biljett till premiären av Sex and the city filmen såklart! Vad skulle det annars kunna vara nu när jag har tjatat om den här filmen i evigheters evighet...så på lör kl.14:15 smäller det! Då tar Elin och jag på oss våra klackar, drar på oss en klänning och njuter av denna upplevelse!

  

Kommer vi ses då? Berätta! Tycker du filmen redan är kass efter allt tjat eller ska du också se den? Och berätta nu vilken drink du kommer smutta på/halsa i dig i sommar?!

Sist men inte minst-SATC citatet of the day!


Efter Charlottes bröllop:

Charlotte: I finally get to sleep with Trey
Carrie:     Excause me???
Miranda: You have not slept with him yet?!
Samantha: Honey, before you buy the car-you CAN take it for a test drive!


I filmen är det Carrie som äntligen ska få gifta sig-she looks fabulous!

C.B

Kommentarer
Postat av: Lina

Vissa sag ju filmen for fler veckor sedan.. ;)

2008-06-23 @ 13:38:36
Postat av: m

hih ja jag har också sett den nu.. elr i lrödags. så nu är det bara BATMAN kvar, haha :D

2008-06-23 @ 15:21:01
Postat av: danni

hehe jaaa visst var den bra?! :) ååh

2008-06-26 @ 17:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0