Inga bilder men.

Folk e dåliga på utmaningaer ,måste jag säga, lite mer engagemanghfrån klassen, ja klassen, vi är the golden year och måste fortsätta så, trots separation!

Igår söndag chillade jag i park och sen blev det uteservering med vitt vin, vin innan middagen men är det sommar så är det. Baguette i parkjen dessutom,  och trots jobb idag så blev det en nätt promenad på söder och jag har fixat en klänning och börjat städa , för snart kommer det finbesök här. Eller, ja, kan avslöga att vi har ett hus för oss själva, inte det här, men tvärs över gatan, och där ska jag även få bo hela juli! Sweet as hell, och dessutom gratis mat här hemma tvärs över gatan. Så välkommen hit alla i sommar!

Nu vet ni vad jag har gjort idag, så vad har ni gjort?

härföljer en fin dikt av william wordsworth:

My heart leaps up when I behold
A rainbow in the sky:
So was it when my life began,
So is it now I am a man,
So be it when I shall grow old
Or let me die!
The Child is father of the Man:
And I could wish my days to be
Bound each to each by natural piety

Detta e vad ni får stå ut med när det inte uppdateras frekvent, dessutom, någom som kollat in någon av mina länkar?

trodde väl inte det era bastarder!

// Eder Napoleon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0