Ja där ser man... =)

"Och när jag ändå håller på att uppmana er så kan jag passa på att ge er en spark i baken för-skärpning! Detta verkar ju inte vara klassens blogg längre. Så alltså-i comand you all to open your letters and write on the blogg!"


Jag tror inte att så många i klassen har en aning om vad inloggningsuppgifterna är.
Jag fick reda på dem för typ 5 minuter sen. =)

Detta skriver jag enbart för att vara jävlig och försvara de "tråkiga" klasskamraterna. ; )


Annars sitter jag i soliga Karlskoga och undra om jag får brevet hit eller till min adress i Sundsvall.

Jag är i alla fall 100 % säker på att jag kom in, så räkna in mig i andra upplaga av "koms 07/08".  =)



// Da Ruub

Kommentarer
Postat av: Nappe

Vi försökte sprida uppgifterna :P men gick inget vidare, måttligt intresse så att säga. :P

Congrats congrats!

2008-06-09 @ 20:30:03
Postat av: danni

haha okej, bra att du bloggar!

2008-06-09 @ 20:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0