Moi

Funderar på att lägga in en pissgul rand mitt  alltihopa, som tribute till spanien, samt tatuera in torres och casillas på mina skinkor, eller kanske bara en etta och en nia? eller 91? jadu, frågan är svår. Eller så undviker jag det bara helt och hållet. Här är det efterfrågade, i alla fall. Njut!

Brunett eller rödtott, här kommer svaret!:



Svaret är rödtott, i all min förkyklda och något trötta uppenbarelse!
Still redhead, ja, det var frisören som hade avgörandet, men nästa gång brunett kanske?

Kommentarer
Postat av: m

vackert!

2008-06-30 @ 21:08:14
Postat av: L

Sottroll!

2008-07-01 @ 06:40:52
Postat av: danni

hehe tack för den underbara bilden :) snyggt!

2008-07-01 @ 13:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0