Ny hårfärg!

Nappe aka Josefin här.

Nu ska det färgas om håret, det har tappat färg, fått utväxt och lite solblekts, även om jag inte blivit särskilt mycket brunare. Men nu när jag jobbar och har pengar ska jag faktiskt betala för hårfärgning hos en frisöt, intressanta va? Nä, men i alla fall, jag har ju varit blond och rödhårig nu, kanske är det dags att gå över till brunett, mörk brunett då? Jag vet inte riktigtm eller ska jag stanna kvar i det röda? Vad sägs som en omröstning, men får jag 2 röster på rosa så vem vet :P

Nä, men tänkte att my fellow comrades här kanske hade tips. Ett dagens tips kanske?

Det vore kanonkul och skulle få 4 av 5 toasters!

Kommentarer
Postat av: danni

hahha!!! ja,prova på brunt! de vore kanonkul om du färgade det. ååh,hos en frisör, vilket lyx! :)

2008-06-23 @ 14:54:30
Postat av: malin

alltså, ja, brunt vore nog fint, men rött är du ju dashing i om man säger så :D men det är alltid bra att testa på nytt, så kör på brunt!

2008-06-23 @ 15:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0