Panties quote

Ja, tänka sig att dessa underbara rader har skrivits av våran favorit tjej i BIG apple på hennes Apple:


Samantha:
I never leave underwear at a guy’s place because I never see it again.
Charlotte: What happens to it?
Samantha: Nothing; I just never go back.
Carrie: Doesn’t that get a little expensive, disposing of lingerie every time you sleep with a guy?
Samantha: That’s why I stopped wearing underwear on dates.
Miranda: And that’s why I’m never borrowing a dress from you again.


Våga inte försvinna nu-för än är inte nedräkningen nedräknad så att säga.
Is not that just fabulous!


C.B









Kommentarer
Postat av: malin



ja, danni, ska du gå på själva premiärdagen elr ska du vänta någon dag? :)

2008-06-17 @ 16:19:33
Postat av: danni

hehe jag vill ju gå på premiären!!! antingen den vid 2 nått eller vid 5.Men ja ska gå med elin så det hänger på henne när jag får se den hehe du då?? :)

2008-06-17 @ 16:44:56
Postat av: m



jag vet faktiskt inte hur det blir, hehe. men se den, det ska jag allt göra! :D

2008-06-17 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0