Quotes

Eftersom premiären med stora S A T och C snart är här tänkte jag ha en liten countdown för att fira detta.

Så varje dag nu kommer det finnas ett nytt roligt qoute här från Sex and the city serien. By starting today!



Miranda:
After years of odd men, God is throwing me a bone.

Carrie: And possibly a boner as well...

 

(Äh, nu orkar jag inte vara Gossip Girl något mer. I think I will trade to Carrie Bradshaw instead-bara för att hedra premiären ännu mer hehe)


That is just fabulous

// Carrie-aka Danni

 

 

 





Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Åhh, jag räknar oxå ner! Vill se den. :) Halsbandet som jag har fick jag i julklapp, vet faktiskt inte vart det är köpt. Tyvärr. :) Kramis.

2008-06-16 @ 19:55:14
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0