Kanonkul

Jag fick tag på lite bilder från den riktiga helgen i Storstaden som var Kanonkul! Kolla själva:

  

För visst har man kanonkul när man får vara i världens bästa affär-Beyond retro och prova alla helt underbara och överdådiga kreationer! Även hade vi tur att få se ett litet Nappe ass under all tyll,fast det var inget nytt för det har vi sett förr!



 Och det är ju klart att man har kanonkul när man är på picknick med ett gäng galna och helt tokiga i en viss Björn Gustafsson look a like på båt nummer 7! Lucky that boat number Sleven! Nån som took his picture??

 

Men roligast av alla hade nog jag, när det påstås att jag drack upp dom där sista ensamma ölen som stod i kylen i Elins place på Östermalm. Själv har jag inget minne av det...



Det blev många Kanonkul moments! Även nått uppe bland det blå med fötterna över hela grönan, fast tyvärr finns det inte dokumenterat då Nappe och jag gjorde ett litet självmordsförsök. Men som tur finns det ett på vårt första åk- de snurrande tekopparna! Kul var det-Kanonkul vill säga men dagen efter var det slut på det roliga för några.

Världens kanonkulaste weekend i stora staden med Nappe och gänget får 4 av 5 toasters! Slå det ni om ni kan!



Kommentarer
Postat av: malin

haha. Kanonkul

hehe, det är så himla humor! danni du var ju riktigt fin i den där blåa tyllkjolen. köpte du något annat där? jag fick inte spendera så mkt tid där för cris och pelle ville gå för dom sa att dom ändå inte kunde köpa något.. men jag ska ju dit i juli igen så och då blire iaf en klänning med mig hem!

2008-06-18 @ 13:41:35
Postat av: danni

hehe ja, tack :)



näe, jag köpte inget på beyond retro men provade massor, några prinsessklänningar och några mer seriösa. men det var ingen som jag verkligen fastnade för :(



så ja gick på topshop o köpte en kjol istället. den har varit med på bla. veckorevyn.com o massor av bloggar. den ser lite sjömanslik ut, men lite olika ränder längst ned i rött. men jag köpte en med blå kant.sen köpte jag ett halsband till isa på urbans, de var som en nyckelpiga,skalbagge,talisman liknande o under vingarna på den var det en klocka :) sen köpte ja inget mer hehe ååh ska du dit snart igen? o gö vadå? sj åker ja nog bara förbi där när vi ska till tyskland snart

2008-06-18 @ 13:48:50
Postat av: malin



jaa, är det den du har på några av de andra bilderna? jag tänkte när jag kollade igenom att den var skitfin :) oh, det lät som ett halsband jag skulle gilla :D

ja, den 16 juli ska jag ner på sthlms jazzfestival, hehe. när ska du till tyskland då?

2008-06-18 @ 14:22:33
Postat av: danni

ja precis! va dum ja e hehe det är den ja!

Ja, det tänkte jag på med :)

aha, ska du på det. hmhm..vecka 28 åker vi(familjen min) till tyskland o hälsar på hamburgarna där nere hehe

2008-06-18 @ 18:08:23
Postat av: emilia

vad hände med videon vi spelade in då =P den måste väll läggas upp tycker jag =)



Stockholmsresan får fyra av fem toasters, Kanonkul! =D

2008-06-18 @ 19:07:10
Postat av: Josefin

Så fort jag listat ut hur man läggar upp på yuben och sen här så^^ patti smith ajajaj, det är det du ska se?

2008-06-18 @ 19:56:47
Postat av: m

klart! before she dies! :) ska bara gå och se henne, på torsdagen:)

2008-06-18 @ 21:18:16
Postat av: danni

hehe men vem har den videon då?

2008-06-19 @ 00:25:49
Postat av: Thea

vem har skrivit det där om ölen???

2008-06-23 @ 23:00:35
Postat av: danni

hehe jag-danni :P

2008-06-26 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0