Bemärkelsedag i många bemärkelser

Om det nu heter så, vilket jag har för mig.. Först ett grattis till vårat kris offer Cristoffer, congrats på din stora dag. Och de blev ju en festlunch på nudlar med avslutande chokladbollsplatt kaka och lite målning.

image28


Grose gratulationer genomför glada girls gentemot gullgrodan!

Sen har vi då Glad St:patricks day!

Och en tråkig nyhet; Roger, roger vår käre vän duvan har blivit snodd, han e borta, duvnappad! Vem gör sådant? VEM GÖR SÅDANT? Illa, vart är världen påväg när vi inte ens kan ha våra vänner ifred, de tar dem, de, de svinen. Rogers siste vioplats förblir okänd, vad händer med vårt proscessions tåg, vad händer med det. När den hedrade inte kan vara på plats för att bli hedrad, hur ska man göra då, kan nå¨gon svara på det. En staty till rogers ära kanske vore att föredra! Ja, så får det bli, men inte över den slitna stackaren han var nu mot slutet. Utan som nydöd, lugn, men ett omosat litet duvhuvud. Eller så har han återuppstått, roger gjorde en jesus och återuppstod. Akta dig lina, om jag vore du, skulle jag passa mig. Han kommer om natten. Om natten lina, kryper in undertäcket för att sedan hugga ut ögonen på sina sovande offer, jag påstår inte att du ska sova med ögonmask lina, jag säger bara att det inte voire en dum ide utifall att Roger går igen. Det vore inte en dum ide...

Sov gott Lina, sov gott! Gläd dig åt att om du mister synen behöver du nog aldrig måla igen, se det positiva i det..

Just nu på telefonen hörde jag, av Maria, eller en felhörning av hennes vän; Död, inte röd, han var död...
Undra hur roger skulle se ut som röd, mer pepegojaktig, lite mer majestätisk.
Det får vi nog aldrig veta, men kom på en grej, tänk om någon ramlade i Roger? Tänk om det är så?
Aldrig veta det med...

Porr och kräm till er alla och ett högtidligt nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: mallaballa

jag tror de fyra småkycklingarna du köpte idag är en reinkarnation av roger.. så det kanske är du som skall passa dig..? ;) och grattis gamle kris offer för sjuttonde gången, för gammal för UM, men fortfarande för ung för oscars!

2008-03-14 @ 22:19:26
Postat av: Lina

Roger.. förbannade duva. http://www.youtube.com/watch?v=QvVasuA9mXA

2008-03-15 @ 03:21:13
Postat av: Nappe

En har blivit adopterad av maria, bosse, heter han... Och han är en sympatisk kyckling, roger gillar mig ^^ Den näbblöse heter malins nemesis,,,

2008-03-15 @ 12:57:39
Postat av: cris offer

haha, smickrande,f,adlöfasdfjaöä

2008-03-16 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0