Sex is soon in the city

Ett måste som jag skrev i inlägget tidigare är ju att ni måste ju gå och se Sex and the city filmen!
Och om ni har glömt bort en del kan ni ju alltid roa er med att ligga i soffan och se the reruns på kvällarna. Jag läste i expressen vad Ebba hade skrivit och jag gillar henne men nu får hon skärpa sig-läs!

 http://www.expressen.se/mode/1.1179299/jag-ar-carrie

Ja, jag är faktiskt en Carrie jag med! Vad gör jag nu-jo,bloggar och i min garderob bor det både Cavalli,Chanel,Von Dutch, D&G, Louis Vuitton och Juicy Couture. So i think it can be more carries in the city! Testa själva:

http://quiz.ivillage.com/astrology/tests/sexandthecity.htm

Se filmen 21 Juni-and get Carried away!

image136

You know you love me
XOXO Gossip Girl aka Carrie

Kommentarer
Postat av: Don josé

Ohh värsya garderoben ^^ tihi ^^ filmen ska ses, ohh yes! ska läsa artikeln nu, sen ut i solen och äta earthmans eller dirtfellows. stråbär helt enkelt. Nu borde fler uppdatera!

2008-05-31 @ 12:51:55
Postat av: malin

man är då väl inte en riktig carrie om man inte har minst ett par manolo blahnik i garderoben fröken sydow.. hihih. men klart man ska se filmen!! :D

2008-06-01 @ 21:05:11
Postat av: Danni

hehe bra att ni förstår min frustation :)

2008-06-02 @ 18:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0