Summertime and the living is easy


Ja, vad har ni för er alla i klassen, så här två veckor efter skolavslut? Uppdatera oss! Skriv en kommentar elr gör ett eget inlägg. Själv är jag hemma i skogen och försöker vara i solen så mycket som det går, i dag blir det nog inte så mycket eftersom jag brände mig igår när jag staplade ved.. (haha, ja, jag vet. bondigt). Fast det var molnigt!

Jaja, sen har jag väl lite annat för mig också.. Ska nog inhandla diverse biljetter till diverse festivaler snart. Funnyyyy. Men kom igen. Berätta nu, jag vill veta.

Yours truly

malin

Kommentarer
Postat av: Napoleon

festivaler yay!

2008-05-29 @ 23:45:26
URL: http://komsfession.blogg.se
Postat av: m

jaaa, urkult med dig, nappe och sen skaq jg nog en dag på sthlms jazzfestival också, patti smith spelar ju och jag har en gång sagt att jag ska se henne innan hon lägger av och jag missade henne på circus för nått år sen så, ja, here i go!

2008-05-30 @ 17:39:12
Postat av: Danni

Lilla bondjäntan Malin :)

Jo,jag jobbar och står i och spenderar pengarna när jag inte jobbar ihop dom. Snart bär det av till Napoleon in the big city och då sätter jag sprätt på pengarna och kanske tar några åk i bergodalbanan!

2008-05-30 @ 20:59:12
Postat av: snusgubben JM

Jo veden! Såga,fälla,kvista,släpa,frakta, kapa,klyva,stapla och om igen. Och igen. cirka 45 stapelkubik.
Lite måla nu men längtar tills hösten och KOMS börjar igen.
Solen kokar sönder min hjärna!
Men tjo!

2008-06-01 @ 11:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0