Give me something to write about!

Got damn it!

Det står helt still i min skalle. Men mina fingrarna håller på att dö av iver. Ivriga i attt få komma i kontakt med tangentbordet så mina öron ska få uppleva det härliga ljudet från skrivandet som uppstår, ivriga i att få skriva något så bra så det bara säger YES då man får till den där perfekta raden, ivriga i att få skriva något som får folk at häpna av förundran.

Men som sagt-min hjärna står helt stilla...

Mötte Josefin igår och hon påminde mig om den goda tiden då Gossip Girl hela tiden kom med massor av nya spännande hemligheter och smaskigheter. Som fick allas öron och ögon att öppnas på wide screen. Men nu i sommar har folk lätt kommit undan med alla sina smaskigheter. Gossip girl har skonat dom ifrån att deras hemligaste hemligheter ska läkas ut, she has been kind.

Men nu när sommaren är över så kanske det är dags att få reda på vem som kysste vem under sommarnatten där i Juli, och vem var det egentligen som drack lite för mycket? Ja, Jag vet inte, men jag hoppas att Gossip girl snart vet...

                               So come on,people and give me something to write about!
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0