Heeeeej kissekatter och pumor, tigrar för den delen med!

Ja, nu sitter jag här, trött efter gårkvällens svirande, men ett par timamrs sömn är bättre än ingenting och med lite kaffe och cola så går det mesta!

Nya klasscomrades omringar en, men många många trevliga prickar må jag säga!

Jaja, mer fest ikväll, ministittning på BK. Tema black and white.

Och jag har det bra för den som undrar, det är min lever som klagar, eller egentligen inte ännu. Men snart, men en vecka kvar!

Och tim är återfunnen!
Där stod våran gamla kamrat ny och nyponfräsh som alltid, livs levande. Kan informera all nyfikna om att han går industridesign.

Allt e som det ska vara, nollorna festar, komsarna de, ja de skissar väl och beundrar allt naket!
Får se om det kommer bilder från ölympiska spelen igår, vi kom tvåa i alla fall.

// Josefin med en hälsande Zara brevid sig.

ps, vi håller av er alla! Porr och kräm over and out!

Kommentarer
Postat av: danni

hehe såg dig i tidningen ju, då ni kollade på rullningen.

sj blir dethemma i soffan för mig som gäller ikväll, men imorrn ska ja på faddermiddag.



känner att jag har gjort tillräckligt idag med galenskaper, då ja ha badat i fontänen,spelat kubb på torget, delat ut julklappar o korv på MIUN...ja ni hör ju, nollningen e helt sjuk, men väldigt väldigt rolig!!!

2008-09-05 @ 16:47:57
Postat av: m

åh vad underbart ni verkar ha det! ska börja på universitetet nästa år bara för nollningen tror jag.. haha. jag träffade tim idag på stan btw, han vill att vi ska festa tillsammans framöver! så vi får fixa till det :)

2008-09-05 @ 19:42:22
Postat av: L

Yey! Koms reunion :)

2008-09-06 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0